Subject: LC0232 43 Aovere-Kallaste-Omedu tee teeilmajaama liitumine elektrivõrguga, Sookalduse küla, Peipsiääre vald.
From: "Holtsmann Siim" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 21 Dec 2023 15:39:41 +0200

Tere!

Saadan projekti LC0232 asendiplaani ja IKÕ joonise ülevaatamiseks ja
kooskõlastamiseks. Projekti raames lahendame tee nr 43 teeilmajaama
liitumise elektrivõrguga, kus peame ehitama uue liitumiskilbi teemaa äärde
(koordinaadid antud TRAM´i Aivar Kuruski poolt). Lisaks on lahendatud
kilbi toitekaabli ehitamine, mis jääb suuresti väljaspool teemaad.
Ehitusalad korrastatakse ja taastatakse.

Lugupidamisega,

Siim Holtsmann

Projekteerija

Mobiil: +372 5918 9813

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Lootuse tn 6, Õssu küla, Kambja vald, 61713 Tartu maakond

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.